Συχνές ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως μπορώ να παραγγείλω από το delicati.gr;

Η παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα delicati.gr είναι εύκολη. Επιλέξτε μία από τις κατηγορίες μας και περιηγηθείτε στη συλλογή των προϊόντων που υπάρχουν στην αρχική μπάρα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα που βρίσκονται πάνω από κάθε κατηγορία για να περιορίσετε τα αποτελέσματα σας ανάλογα με τις προτιμήσεις που έχετε. Αν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν που σας ενδιαφέρει, πατήστε επάνω του για να μπείτε διαβάστε μια πιο λεπτομερή περιγραφή. Αν θέλετε να αποκτήσετε το συγκεκριμένο προϊόν πατήστε στο «Προσθήκη στο Καλάθι». Μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας και τη περιήγηση στο delicati.gr ή να συνεχίσετε αυτόματα και να μεταφερθείτε στη σελίδα της παραγγελίας σας.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό στο delicati.gr για να κάνω παραγγελία;

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού ως απλός επισκέπτης και όχι σαν εγγεγραμμένο μέλος. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό στο delicati.gr, σας δίνεται η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής ώστε να μην χρειάζεται να τα περνάτε σε κάθε παραγγελία καθώς και να χρησιμοποιήσετε το ιστορικό σας πηγαίνοντας στο σύνδεση και κάνοντας κλικ στο “κάντε κλικ για να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας”. Με την εγγραφή ως μέλος έχετε το πλεονέκτημα της χρήσης εκπτωτικών κουπονιών και την ενημέρωση σας από τους πρώτους για τις νέες αφίξεις προϊόντων.

Πως δημιουργώ προσωπικό λογαριασμό στο delicati.gr ;

Μπορείτε να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό κάνοντας κλικ στο “ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ” από το μενού πάνω δεξιά της σελίδας μας. Μπορείτε αν είστε χρήστης του facebook να κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία εγγραφής σας στο facebook, το instagram ή pinterest, ή αν επιθυμείτε να μας δώσετε τα στοιχεία σας συμπληρώνοντας απλά “Όνομα χρήστη” και μια έγκυρη “Διεύθυνση email”. Στην τελευταία περίπτωση θα περιμένετε κάποιος από τους υπεύθυνους να εγκρίνει την αίτηση εγγραφής σας.

Πως κάνω αποσύνδεση από τον  προσωπικό μου λογαριασμό στο delicati.gr;

Για να αποσυνδεθείτε από τον προσωπικό σας λογαριασμό κάνετε κλικ στο “ΣΥΝΔΕΣΗ” από το μενού πάνω δεξιά της σελίδας και πατήστε στο “Αποσύνδεση” .

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία στο delicati.gr;

Εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη ταχυδρομηθεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρη ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ταχυδρομηθεί θα πρέπει να μας την επιστρέψετε. Η επιστροφή προϊόντων επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε ανάλογα το στάδιο της παραγγελίας σας.

Πως χρησιμοποιώ το “Καλάθι”;

Το Καλάθι μου λειτουργεί εύκολα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την αγορά σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε ή να αφαιρείτε είδη.

Πως μπορώ να δω τα περιεχόμενα στο Καλάθι μου;

Για να δείτε τα είδη που περιέχονται στο Καλάθι σας, κάντε κλικ στο «Καλάθι» που βρίσκεται πάνω δεξιά της σελίδας.

Πως προσθέτω ή αφαιρώ είδη από το Καλάθι μου;

Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο καλάθι σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι», που βρίσκεται στην περιγραφή του κάθε προϊόντος. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, κάντε κλικ στο καλάθι που βρίσκεται πάνω δεξιά και πατήστε στο αφαίρεση. Για να αλλάξετε την ποσότητα των ειδών, κάντε κλικ στο καλάθι που βρίσκεται πάνω δεξιά της σελίδας και επιλέξτε τον αριθμό τεμαχίων που θέλετε να παραγγείλετε από τον επιλογέα που υπάρχει δίπλα στο κάθε προϊόν.

Που μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Αν είσαστε εγγεγραμμένος πελάτης, για να δείτε την κατάσταση της παραγγελία σας επισκεφθείτε τη σελίδα σας πηγαίνοντας στο σύνδεση και από εκεί κάνοντας κλικ στο “κάντε κλικ να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας” . Με αυτήν την επιλογή σας θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέχρι και την παραλαβή στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Αν πάλι έχετε κάνει την παραγγελία σας ως απλός επισκέπτης μπορείτε με τον αριθμό του voucher που σας έχει σταλθεί με email να κάνετε αναζήτηση στο παρακάτω link εδώ αναγράφοντας στην μπάρα αναζήτησης τον αριθμό. Εκεί θα δείτε όλη την πορεία του δέματος σας.